Описание на продукта
По-голям! По-бърз! По-силен! Състезателният модел 1/5 Losi® 5IVE-T® 4WD Off-Road Short Course Truck е най-близкото нещо до пълноразмерния състезателен автомобил по своята реалистичност, характеристики и поведение. Той притежава 4WD задвижване, базирано на състезателната и печелеща победи платформа на 8IGHT™ бъги, херметизирани диференциали и съединител и вградени 1/4-мащабни серва. И тъй като колата е RTR комплектация тя е напълно готова за каране. Няма нищо по-вълнуващо от това да карате толкова голяма RC кола! Заведете я навън, където можете да я въртите на воля в цялото ѝ 4WD великолепие!
Тези големи резбовани алуминиеви амортисьори са с удебелени 7mm стебла конструирани да издържат на суровото наказание на 1/5-мащабния екшън. Регулиращите пръстени с резба позволяват да постигнете прецизната настройка, която търсите за оптимално поведение на модела. Увеличеният обем на маслото е съществено необходимо за добрия контрол на окачването при движение и през най-тежките терени.
Това не е обикновено шаси, защото е базирано на доказалата се в състезания 8IGHT платформа. Тя е проектирана да осигури максимално добри характеристики! Шасито е произведено от 5mm алуминий, ползван в самолетната индустрия и е CNC-машинно изработено за намаляване на теглото и увеличаване на здравината за постигане на изключителна издръжливост.
За да се осигури дълъг живот на двигателя и истинска грижа за него, въздушната и горивната му системи са конструирани с двустепенни филтриращи елементи. Въздухът трябва да мине през два различни дунапренови филтъра проектирани да ограничат максимално количество прах и мръсотия, като същевременно осигуряват достатъчен въздушен поток към двигателя. Горивната система притежава вторичен филтър, който е с няколко предназначения. Първо – да осигури засмукването на горивото без значение от ориентацията на колата, а също и като филтър, който спира по-големите боклуци, и второ - филтър с формата на куршум, който улавя всичко останало.
Двигателят е оборудван с електронно запалване, ауспух с увеличен обем, както и удобен за регулиране карбуратор с вграден смукач и ръчна помпаза подкачване. Допълнителен бонус са машинно изработените овални вложки, които точно съвпадат с отворите на шасито за правилно разполагане на двигателя според използваните зъбни колела.
Прецизно изработеният алуминиев корпус на съединителя осигурява здравина и издръжливост като гарантира неповторима степен на разсейване на топлината за увеличен ресурс на съединителя с 8000 об/мин. Това, че той е затворен му помага да бъде предпазен от прах и боклуци, които да го задръстят. Надразмерните лагери издържат безпроблемно по-големите натоварвания и са по-надеждни.
Сервомеханиката за газта изпълнява не само преките си задължения, то също така е и основно силово звено на спирачната система. Това издръжливо голяморозмерно серво има силата да спре 5IVE-T to благодарение на функционалността на bias регулируемите двойни дискови спирачки. Няма никакви 1/10-мащабни серва заложени тука.
Тези чудовищни колела са с истински beadlock джанти с рингове както за вътрешния, така и за външния борд на гумата. С огромната мощност, която 5IVE-T генерира и очевидно големия размер на тези гуми, тези джанти осигуряват стабилна база за all-terrain гумите. Много от популярните 1/5-мощабни гуми могат да се монтират директно на тези beadlock джанти.
5IVE-T не използва нищо друго, освен прецизно изрязани или формовани закалени стоманени зъбни колела в изцялото задвижване. Няма никакви пластмасови зъбни колела. Това са възможно най-издръжливите зъбни колела, които при други модели са скъпа тунинг опция.
Реалистичният ролкейдж дава допълнителна здравина на купето, поемайки ударите и също така осигурява солидна основа за модулното купе. Уникалния дизайн позволява купето и ролкейджа да се разкачат за секунди от щасито, порада това че са монтирани с четири винта и четири щипки.
Отделните 4 панела, които формират купето могат да бъдат сменяни поотделно, в случай че моделът претърпи повреда, така че не е нужно да бъде подменяно цялото купе за да изглежда колата като нова. Прозрачни панели и стикери се предлагат отделно за да изградите собствена визия или да възстановите фабричния му вид.
Тези големи резбовани алуминиеви амортисьори са с удебелени 7mm стебла конструирани да издържат на суровото наказание на 1/5-мащабния екшън. Регулиращите пръстени с резба позволяват да постигнете прецизната настройка, която търсите за оптимално поведение на модела. Увеличеният обем на маслото е съществено необходимо за добрия контрол на окачването при движение и през най-тежките терени.
Това не е обикновено шаси, защото е базирано на доказалата се в състезания 8IGHT платформа. Тя е проектирана да осигури максимално добри характеристики! Шасито е произведено от 5mm алуминий, ползван в самолетната индустрия и е CNC-машинно изработено за намаляване на теглото и увеличаване на здравината за постигане на изключителна издръжливост.
За да се осигури дълъг живот на двигателя и истинска грижа за него, въздушната и горивната му системи са конструирани с двустепенни филтриращи елементи. Въздухът трябва да мине през два различни дунапренови филтъра проектирани да ограничат максимално количество прах и мръсотия, като същевременно осигуряват достатъчен въздушен поток към двигателя. Горивната система притежава вторичен филтър, който е с няколко предназначения. Първо – да осигури засмукването на горивото без значение от ориентацията на колата, а също и като филтър, който спира по-големите боклуци, и второ - филтър с формата на куршум, който улавя всичко останало.
Двигателят е оборудван с електронно запалване, ауспух с увеличен обем, както и удобен за регулиране карбуратор с вграден смукач и ръчна помпаза подкачване. Допълнителен бонус са машинно изработените овални вложки, които точно съвпадат с отворите на шасито за правилно разполагане на двигателя според използваните зъбни колела.
Прецизно изработеният алуминиев корпус на съединителя осигурява здравина и издръжливост като гарантира неповторима степен на разсейване на топлината за увеличен ресурс на съединителя с 8000 об/мин. Това, че той е затворен му помага да бъде предпазен от прах и боклуци, които да го задръстят. Надразмерните лагери издържат безпроблемно по-големите натоварвания и са по-надеждни.
Сервомеханиката за газта изпълнява не само преките си задължения, то също така е и основно силово звено на спирачната система. Това издръжливо голяморозмерно серво има силата да спре 5IVE-T to благодарение на функционалността на bias регулируемите двойни дискови спирачки. Няма никакви 1/10-мащабни серва заложени тука.
Тези чудовищни колела са с истински beadlock джанти с рингове както за вътрешния, така и за външния борд на гумата. С огромната мощност, която 5IVE-T генерира и очевидно големия размер на тези гуми, тези джанти осигуряват стабилна база за all-terrain гумите. Много от популярните 1/5-мощабни гуми могат да се монтират директно на тези beadlock джанти.
5IVE-T не използва нищо друго, освен прецизно изрязани или формовани закалени стоманени зъбни колела в изцялото задвижване. Няма никакви пластмасови зъбни колела. Това са възможно най-издръжливите зъбни колела, които при други модели са скъпа тунинг опция.
Реалистичният ролкейдж дава допълнителна здравина на купето, поемайки ударите и също така осигурява солидна основа за модулното купе. Уникалния дизайн позволява купето и ролкейджа да се разкачат за секунди от щасито, порада това че са монтирани с четири винта и четири щипки.
Отделните 4 панела, които формират купето могат да бъдат сменяни поотделно, в случай че моделът претърпи повреда, така че не е нужно да бъде подменяно цялото купе за да изглежда колата като нова. Прозрачни панели и стикери се предлагат отделно за да изградите собствена визия или да възстановите фабричния му вид.
Допълнителна информация
SKU | LOS05002C |
Производител | Horizon Hobby |
Марка | Losi |
Мащаб | 1/5 |
Дължина (mm) | 965 |
Ширина (mm) | 527 |
Междуосие (mm) | 610 |
Тегло (g) | 13600 |
Задвижване | 4WD безчетково (brushless) |
Двигател вид | Бензинов |
Ниво на трудност | Напреднал |
В комплекта: | Напълно окомплектован модел готов за каране (RTR) с двутактов бензинов двигател Losi® 29cc, Spektrum DX2e 2.4GHZ DSMR предавател и SRS4201 DSMR AVC приемник, 5200mAh 2S LiPo батерия, 20W LiPo зарядно |
Видео |